lauantai 21. heinäkuuta 2012

ostoskärpänen

Nyt on joku paha ostoskärpänen puraissut minua..Tavaraa on tilailtu ja varailtu vaikka kuinka paljon! Mutta toisaalta, nyt on ollut niin paljon töitä,että ehkä minä olen ansainnut tavarani :)

Ensimmäinen paketti tuli pari päivää sitten MiMaxilta. Omat pienemmät tipit oli loppu, joten tilasin kerralla enemmän, ja hieman erimallisia kuin aikaisemmin.
Aikaisemminhan olen käyttänyt ns.puolitippejä, joissa liimapinta yltää ainakin kynnen pyoliväliin, jota täytyy sitten itse lyhentää. Nyt tilasin ranskalaisia naturel tippejä, joiden liimapintaa ei tarvitse itse lyhentää. Senkun vaan liimaa paikoilleen ja häivyttää rajan.

Tilauksessa oli myös glitter dustia väreissä valkoinen,vaaleanpunainen ja vaalea turkoosi, sekä glitter diamond valkoisena. Näitä olenkin muutaman kerran kokeillut tipille, ja tykkään :)




MiMaxillahan muuten on taas tuotteita tarjouksessa, esim siirtokuva XL-arkit -50% Muutenkin on tullut paljon uusia siirtokuvia,tarroja ja muita koristeita. Lakkoja on lisääntynyt China Glazen magneettilakkojen muodossa. Tykkään muuten tosi paljon MiMaxin uudesta CG lakka lajittelusta. Ja siitä kun niitä löytyy niin paljon :)

 
Geelikynsiähän minulla ei tällä hetkellä ole, koska töitä tosiaan riittää enemmän kuin jaksaa tehdä. 
Olen yrittänyt kasvattaa omia kynsiäni pitemmiksi, mutta haastetta riittää koska kynteni ovat jo luonnostaan ohuet ja pehmeät, ja geelit on pehmittänyt entisestään..
Olenkin viikonpäivät käyttänyt Evelinen kynnenkovettajaa, jonka vaikutus alkaa pikkuhiljaa tuntua. 
Olen kuitenkin harjoitellut tipeille kynsien koristelemista, ja omillekin minikynsilleni opetellut maalaamaan, yrittänyt ainakin :)
kukka :D

sydän
 Hieman hakusessa,mutta kyllä niistä jotain selvää saa.. Hyi että miten minun sormet näyttää nakeilta kuvissa :D

Tässäpä minun tämänkertaiset kuulumiset, muista ostoksista postaan sitä mukaa kun saan ne itselleni. Mitä teidän arkeen/lomaan/yleensä kesään kuuluu? :)

4 kommenttia:

  1. Vastaan sulle nyt tännekin tosta kynsiviilasta, koska en tiedä, kuinka usein käyt vilkasemassa, olenko jo vastannut :)

    Se on tollanen ei niin ammattilaisvehje mutta ei myöskään se halvin Ebay-malli :D Vaikee selittää, kun en itse tilannut sitä mistään vaan sain kaverilta käytettynä :) Se kyllä näyttää siltä kuin olisi upouusi :D
    Se on vähän niinkuin tämännäköinen: http://www.kampaamokauppa.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/y/kynsiviila.jpg Eli siis tollanen "keskusyksikkö" löytyy, samoin kuin jalkapedaali. Mutta ei se kuitenkaan ole tuo :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerrohan sitte kokemuksia miten toimii, siis tuolla jalkapedaalilla :)

      Poista
  2. kesäloma lopuillaan ja ma alkaa taas arkinen aherrus eli työt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aah, työt. vapaa-ajan haitta. vaikka tosin näillä keleillä taitaa olla ihan sama olla töissä,jos siis on sisätyö :)

      Poista