sunnuntai 19. elokuuta 2012

mereneid

Tilasin tosiaan uudet geelit mereneidiltä, mukaan lähti myös iso paketti puhdistuslappuja, eipähän tarvitse heti ostaa uusia :D
1000kpl puhdistuslappuja,1-vaihe geeli ja värigeeli maksoivat hiukan yli 30e posteineen. Toimituksessa meni tasan viikko.

Tilasin All in one geelin koska olen kuullut siitä vain kehuja. Kyllähän tuo aika jämäkkää on, mutta kun laittoi paksummin niin lähti valumaan jommalle kummalle reunalle.. Myös kovetuksessa sai olla varovainen ettei polta. Ja varovasti sai levittää ettei tullu niin paljoa ilmakuplia,jostain syystä minulla tuli niitä hirmu herkästi! Tällaista en siis ole muilla kuullut tapahtuvan..
Värigeeli oli valkoinen jotta voisin tehdä ranskalaisia ilman tippejä, tippien kanssa kun ne vaan näyttää niin tökeröiltä. Useamman kerroksen sai laittaa,kunnes viimeisessä kynnessä muistin että värigeeli piti sekoittaa ennen käyttöä...Sekoituksen jälkeen tuli huomattavasti enemmän pigmenttiä :D

Tosiaan, tarkoituksena oli tehdä ensimmäiset kokonaan pelkillä geeleillä tehdyt ranskalaiset, ja täytyy sanoa että olen tyytyväinen näihin :)



Smile linesta ei tullut niin terävä,mutta aika hyvä silti. Yritin sijoittaa sen kohtaan,jossa minulla luonnollisesti alkaa smile line.

Pelkät ranskalaiset kuitenkin käyvät nopeasti tylsäksi, joten lisäisin nimettömiin ja peukaloihin vielä akryylimaalaus kiekurat. Ja voi että kun oli vaikeata maalata oikeaan käteen..peukalon tein varmaan 5 kertaa :D
nimettömät

peukalot
 Hui miten kuivilta kynsinauhat näyttää kuvissa! Ei ne normaalisti noin kuivilta näytä.. siispä rasvaamaan!

Mitä pidit kynsistä? Onko sinulla jotain vinkkejä akryyleilla maalaukseen? Maalaatko yleensä kuvioita akryyleilla? :) 

5 kommenttia:

  1. Mä en osaa piirtää tai maalata edes tikku-ukkoa:D Oon kyllä harjoitellut one stroke -kukkia mutta vaan kiekolle ja paperille vasta. On se vaikeeta olevinaan.

    Sopiiko nuo puhdistuslaput ihan lakanpoistoonkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iteki alotin one stroke kukilla,mut nykyään niistä ei tule yhtään kukan näköisiä! joten kiekuroilla mennään :D

      piti ihan ruveta kokeilemaan, ei kestä niin hyvin hankausta kuin vanulaput,mutta muuten sopii hyvin lakan poistoon.

      Poista
    2. Okei...no ehkä mä pysyn vanuissa:)

      Poista