perjantai 8. helmikuuta 2013

Omituisten Otusten Kerho

Sain omituisuus haasteen ihanan Better Nail Day blogin Sissiltä,
Haasteena olisi kertoa 5 omituista asiaa itsestään, katsotaan minä tulee mieleen :D
(Nämä omituisuudet sitten tulivat ensimmäisenä mieleen, välttämättä kaikki ei ole niin omituisia, mutta täälläpäin saattaa olla hyvinkin erikoista)

1. Rakastan mieshajua, sitä raavasta, "puhdasta" mieheni ominaishajua, vielä mukaan hieman hikeä niin voi että tykkään halia ja olla kainalossa <3
(huom, silloin kun mies tulee treeneistä niin silloin haistaan liikaa hielle ja joutuu juoksemaan suoraan suihkuun, mutta sellainen pikkuhiki)

2. Pidän pleikkapeleistä, Spyro <3 ja räiskintäpeleistä.. Kyllä, olen pelannut useamman tunnin putkeen puolisoni kanssa Black Opsia.
(terveisiä multiplayer ja zombi puolelle, minä olen se hieman huonompi 2 pelaaja joka aina huutelee taustalla kun ei itse pääse pelaamaan)

3. Vihaan vaateshoppailua. Kyllä se kerran vuodessa menee jos pitää joku paita ostaa, ja nettikaupoista on ihan jees ostella, mutta itse kauppaan meno.. Ja alusvaateostokset -onko mitään inhottavampaa olemassa!

4. Keskustelen monesti itseni kanssa ja kuvittelen tilanteita joissa olen rohkeampi puheissani.
(esim, aikaisemmin jouduin olemaan käräjillä, ja monesti olen miettinyt niitä tilanteita, missä minun olisi pitänyt uskaltaa puhua ja sanoa sanottavani)

5. Aina kun puhun puhelimessa minun täytyy samaan aikaan kävellä ja piirrellä paperille. En tiedä mikä siinä on, mutta on vain vaikeaa pysyä paikoillaan :D

Hui, olipa vaikeaa keksiä. Varmaan jos olisin kysynyt mussukalta omituisuuksiani niin niitä olisi tullut enemmän ;)

Haastan seuraavat blogit, joilla toivonmukaan on hauskaa miettiä omituisuuksiaan:

SanNails
Slugs and nails and kitty cat tails
Kynnelle
Lilaa Lakkaa
Rakkaus Kynsiin
Diamond Nails
eekun elämää
My Dream Nails
Nail Art by Belegwen
Nailway to Heaven

6 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta. Tartun siihen lähipäivinä. =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, otan haasteen vastaan!
    Ps. Nro 1 on aika hauska omituisuus, hih :)

    VastaaPoista
  3. Haha, samaistun niin kohtiin 1, 3 ja 5 :D Kiitos haasteesta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että löytyi samankaltaisia omituisia otuksia! :D

      Poista